Tuesday, May 11, 2010

Google Searches of Shame

Actual searches from my toolbar... that kind of redefine toolbar.






Share/Bookmark

24 comments :

  1. haha sue simmons using profanity... i guess that's worth a look. But celebrities eating?? lol you're too funny!

    http://mysocalledfeudallife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Haha, I watched that Sue Simmons clip this weekend a few times with my brother. It doesn't really get old. No judgement here.

    ReplyDelete
  3. beakess9:30 AM

    You killed my father, prepare to die!!

    I should work on typing with an accent ...

    ReplyDelete
  4. "What is dry cleaning?" I'd google that. No judgement here either.

    ReplyDelete
  5. I would love to see the Tyra jumpsuit gallery. WTH is up with that? I'm super happy for her because she looks like she's lost tons of weight, but I think she could do a better job of showing it off than wearing JUMPSUITS!

    ReplyDelete
  6. I didn't know celebrities ate!

    ReplyDelete
  7. hahaha, omg the sue simmons fbomb. hilarious!

    Melanie@Unravelled Threads

    ReplyDelete
  8. Hahahahaa *snort* AAAHAHHHA!

    ReplyDelete
  9. I'm with you....I recently searched " spitting in evening clothes" for my recent post...seeking a photo to accompany my rant against some ugly behaviour I witnessed courtesy of some boorish louts in dinner jackets.

    ReplyDelete
  10. I've done the first two. I've been there, you're not alone.

    ReplyDelete
  11. I can always count on you to keep it real...honestly and self-deprecatingly real...
    Love it!

    ReplyDelete
  12. This made me laugh out loud- and almost spit lemonade onto my computer.

    I just gave your super duper awesome blog an award!

    Check it out! www.thatsnothowyoudoit.com

    ReplyDelete
  13. HAHA "what is dry cleaning". We need to plastic wrap whomever wrote that

    ReplyDelete
  14. Yeah, I want to look up dry cleaning now that I saw that.

    ReplyDelete
  15. Just so you know, I promptly googled 'tyra banks jumpsuit gallery.'

    ReplyDelete
  16. My name is Inigo Montoya! You kill my father, prepare to die!


    Classic! :)

    ReplyDelete
  17. LOL I love it! There's a site devoted to Google Search and how it does that auto-guess to help you search. My personal favorite auto-guess failure was where someone had typed in "how can I" and the first thing that came up via google's brilliant assumptions was "how can I.. get my sister to sleep with me?"

    I also love when I know i'm asking a retarded question into google and it's in the auto-search and there are over a million answers to it... i don't feel so alone :) lol

    Great post!!! :)

    ReplyDelete
  18. I have the official inigo montoya t-shirt. It has the speech on it, along with his likeness. Yup. Officially the coolest person in town.

    ReplyDelete
  19. Sadly I think that over half of those would show up in my search history also. Along with "How long can you drink milk past the expiration date?" and "Obscure Family Guy references"

    I'm convinced that Google is slowing turning everyone into mindless tools, and soon they will implement their plans to take over the world.

    ReplyDelete
  20. Sigh. I can totally beat you. I googled "Dogs fucked the pope." Because my friend wrote that he had googled it on FB. So I was curious. But then I had to stare at "dogs fucked the pope" in my search bar until I closed the window.

    So, absolutely no judgment here!

    ReplyDelete
  21. I don't find these to be shameful at all! I'm sure much more shameful phrases can be found in my search bar...

    ReplyDelete
  22. Hahahah! This is great. My searches of shame include the following words:

    snorkak
    phempigus
    apedness
    fapalack
    hootler
    razycaz

    I tend to make up words, however always look them up to make sure I actually did make them up. :D

    ReplyDelete
  23. Haha nice one! I watched a film with dry cleaning in it today. No I'm not as boring as I sound, it was a Coen Brothers' film, 'The Man Who Wasn't There.' Have you ever tried to googlewhack?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...